top of page

רפלקסולוגיה בהיריון

עודכן: 22 במרץ 2023

טיפול רפלקסולוגי בהריון יכול לסייע רבות לאישה ההרה שחווה כל מיני תופעות לוואי שונות שמשפיעות על חיי היום יום שלה ואולי גם גורמות לה לתחושת אי נוחות שבסופו של דבר גורמת להתעסקות ייתר באותה תופעה והחמרה שלה.

באמצעות הרפלקסולוגיה ניתן לטפל לסייע לאישה ההרה במגוון רחב של בעיות, בנוסף ניתן לטפל ולתמוך באישה ע"י מתן מגע שמחזק את הרחם, מכין את הגוף ללידה, משפר את תנועתיות האגן, משחרר חסימות ועוד.


אז באיזה מקרים טיפול רפלקסולוגיה בהריון יכול לסייע לך? – טחורים ופיסורות – בצקות – כאבי גב – הגמשת האגן ואיברי האגן ושיפור התנועתיות והאנרגיה לאזורים אלו – עצירות, צרבות, בחילות והקאות קשות – חיזוק הגוף לקראת הלידה – טיפול במערכות הגוף השונות כגון: מערכת הנשימה, מערכת העיכול – הרגעת צירים והתכווצויות

טיפול הרפלקסולוגיה מותאם באופן ספציפי למטופלת ולשבוע ההריון.

בתחילת ההריון יש המון מגע תומך ומכיל, מגע מקרקע שמחזק את אנרגיית החיים והפוריות, בהמשך ההריון משלבים תנועה של האגן על מנת לעזור לאגן להתרחב, להקל על כאבים שונים כמו סימפזיוליזיס ועוד, לקראת סוף ההריון ניתן באמצעות רפלקסולוגיה לקדם את הגוף ללידה, לעודד את הרחם להתכווץ, לאזן את המערכת ההורמונאלית ופשוט להעניק לגוף רוגע ותמיכה על מנת להביא את היולדת ללידה רגועה וחזקה.

הטיפול הרפלקסולוגי לנשים בהריון נעשה על גבי מיטת טיפולים, כשאת עטופה בכריות ובצורה שנוחה לך עם כמה שפחות לחץ על הגב התחתון.


טיפול רפלקסולוגיה בהריון הוא בטוח ומאפשר לך להרגיע את מכאובי ההריון השונים, לחזק את הגוף ולהרגיע את הנפש.


חשוב להגיע למטפלת אשר מתמחה ברפלקסולוגיה בהריון ועברה הכשרה לכך.


לאורך כל ההריון הטיפול משתנה, לקראת לידה אפשר להיעזר ברפלקסולוגיה גם לצורך הנעת תהליך הלידה, אני מזמינה אותך ליצור עימי קשר ונתאים לך את הטיפול המדויק עבורך.


אפרת אדר

רפלקסולוגיה בהריון בחדרה

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page